M

KURSY

Nauczyciele Saskiej Szkoły Realnej zapraszają uczniów ósmych klas szkoły podstawowej do wzięcia udziału w zajęciach przygotowujących do:

EGZAMINU ÓSMOKLASISTY.

Zgłoszenia do istniejących grup przyjmujemy mailowo

na adres: kursy@saskrealna.edu.pl

Kursy prowadzimy z dwóch przedmiotów:

✔️języka polskiego;

✔️matematyki.

Czym charakteryzują się nasze kursy:

✔️programy kursów zostały opracowane zgodnie z wytycznymi CKE i są na bieżąco monitorowane,

✔️każdy kurs to mnóstwo praktycznych zadań okraszonych niezbędną wiedzą teoretyczną,

✔️oferujemy bogate materiały dydaktyczne, w tym autorskie, przygotowane przez naszych nauczycieli,

✔️wprowadzamy metody efektywnego uczenia się, by zapewnić skuteczność i zbudować motywację wewnętrzną,

✔️ćwiczymy umiejętności rozwiązywania arkuszy egzaminacyjnych, aby nabrać wprawy i pewności, że nic nie zaskoczy naszych kursantów,

✔️tworzymy atmosferę sprzyjającą zadawaniu trudnych pytań i dajemy przestrzeń na popełnianie błędów, co służy poszukiwaniu własnych rozwiązań i wyciąganiu prawidłowych wniosków, bezcennych na dalszej ścieżce edukacji,

✔️udzielamy wsparcia w budowaniu i umacnianiu wiary w siebie i we własne możliwości, 

✔️pomagamy w radzeniu sobie ze stresem i w zachowaniu koncentracji, której brak może być największą przeszkodą w osiąganiu znakomitych wyników.

 

 

Liczba spotkań

Czas trwania

Koszt

Kurs ósmoklasisty

raz w tygodniu

2 x 45 min.

2250 zł

 

Wszystkie kursy startują w połowie września i kończą się w ostatnim tygodniu kwietnia. Dokładne dni i godziny spotkań poszczególnych grup kursowych pojawią się w trakcie wypełniania formularza zgłoszeniowego. Prosimy o zaznaczenie wybranego przedmiotu i grupy.

Można wybrać kurs tylko z jednego przedmiotu (język polski lub matematyka) lub dwa kursy (język polski i matematyka). 

Zapisy trwają do 10 września lub do wyczerpania miejsc.

Aby zapisać się na kursy należy:

– wysłac swpje zgłoszenie na adres poczty mailowej: kursy@saskrealna.edu.pl, lub zadzonić pod nr: 694 689 234

– wpłacić zaliczkę w wysokości 150 zł (za każdy wybrany kurs) po otrzymaniu wiadomości mailowej z potwierdzeniem dostępności miejsca w wybranej grupie/grupach. Czas oczekiwania na weryfikację miejsc to 1-3 dni robocze.

Zaliczka jest bezzwrotna i wliczona w cenę kursu.

Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!

Kursy prowadzą

Angela Kormańska

JĘZYK POLSKI

Zajęcia z języka polskiego to dla mnie przede wszystkim opowieść. Nie mam jednak na myśli nauczycielskiego wykładu lecz historie, które tworzę z moimi Uczniami i Uczennicami. Wszystko zaczyna się od zaciekawienia - tutaj odpowiedzialność leży po mojej strunie, bo trudno zaangażować się w coś, co nas nudzi. Potem jest już znacznie łatwiej. Każdy z poznanych tekstów nie tylko pozostawia w naszej wrażliwości ślad, ale w jakiś sposób koresponduje z dotychczasowymi doświadczeniami. Wspólnie tworzymy przestrzeń, w której odkrywamy to i możemy się tym dzielić. 

Egzamin ósmoklasisty to wyzwanie, z którym chciałabym pomoc Wam się zmierzyć. Nie chodzi jedynie o satysfakcjonujący wynik, ale doświadczenia i kompetencje, które wzbogacą Was jako świadomych odbiorców i pewnych swoich możliwości twórców. Wszystko w duchu Realności. 

 

Marlena Wilczak

JĘZYK POLSKI

Swoją przygodę z edukacją zaczęłam sześć lat temu, gdy zdecydowałam się zapisać do Szkoły Edukacji Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności. Wcześniej związana byłam z kulturą francuską i podążałam ścieżką naukową, realizując doktorat na Uniwersytecie Warszawskim i Sorbonne Université. Interesowała mnie antropologia literatury i studia nad wykorzystaniem dziedzictwa muzealnego. Jednak praca w szkole pochłonęła mnie bez reszty i wszystko to, co z nią związane: motywowanie, inspirowanie, cieszenie się z sukcesów i pomoc w trudnościach. Pracę z tekstami traktuję jako przyczynek do zastanowienia się nad uniwersalnymi motywami obecnymi we współczesnej kulturze. Liczy się dla mnie rozwijanie umiejętności praktycznych, które pozwalają na świadome i krytyczne uczestnictwo w życiu społecznym i kulturalnym. W praktyce dydaktycznej najważniejsze jest dla mnie dawanie przestrzeni do indywidualnych wyborów oraz swobodnego wyrażania refleksji, wątpliwości i zachwytów. Zdarza mi się pisać o współczesnej polskiej literaturze dla Francuzów, a w czasie wolnym lubię wyjechać z miasta i wędrować po górach. 

Karolina Jabłońska

MATEMATYKA

O matematyce i sposobach jej nauczania mogłabym opowiadać godzinami. Na moich zajęciach często słyszę od uczniów, że matematyki kazano im się wyuczyć, a definicji ,,wykuć na blachę”. Od lat próbuję obalić ten mit i udowadniam, że nauka matematyki to nie wyuczone schematy, ale czysta logika, która niekoniecznie wymaga zapamiętania nieskończonej liczby wzorów. Matematykę trzeba poczuć i na tym najbardziej mi zależy, dlatego wspólnie z moimi podopiecznymi obmyślamy kilka strategii rozwiązania danego zadania tak, aby każdy uczeń mógł wybrać tę, którą najlepiej CZUJE i rozumie, czyli szytą właśnie na jego miarę. Bardzo często posługuję się na zajęciach porównaniami, które ułatwiają zrozumienie danego zagadnienia i pozwalają, aby stało się ono bliższe i – jak to mówią kursanci – mniej odrealnione.

Największą radość z mojej pracy czerpię wtedy, kiedy widzę błysk w oczach moich uczniów i nieukrywane szczęście, bo wreszcie zaczynają rozumieć, że matematyka to ,,nie taki diabeł straszny, jak go malują” 😊.

Barbara Dwużnik

MATEMATYKA

Na zajęciach podchodzę bardzo indywidualnie do każdego z uczniów, próbując dotrzeć do również do tych, którzy niechętnie patrzą na matematykę. Staram się pokazać jej piękno zarówno w aspektach abstrakcyjnych jak i tych praktycznych.

Nie ma dla mnie nic bardziej satysfakcjonującego niż uczeń, który podekscytowany dzieli się ze mną tym, że zrozumiał coś, co wydawało mu się nie do pojęcia. Uwielbiam słyszeć, że coś jest łatwe od uczniów, którzy całkiem niedawno patrzyli na to samo zagadnienie z przerażeniem w oczach.