CHEMIA, MATEMATYKA
Jestem absolwentką wydziału chemicznego Politechniki Warszawskiej na kierunku Technologia Chemiczna. Od 2019 roku pracuję w jednej z warszawskich firm edukacyjnych, gdzie spełniam się w roli nauczyciela i managera. Swoją przygodę z nauczaniem zapoczątkowałam już w okresie gimnazjalnym. Uczyłam młodsze roczniki, ale przede wszystkim swoich rówieśników i kolegów ze szkolnej ławki. Z biegiem lat swoją pasję przeniosłam na forum studenckie, gdzie realizowałam się na kółkach naukowych i poszerzałam swoją wiedzę na temat różnorodnych form nauki i sposobów jej przyswajania. Moją maksymą stało się przekonanie, że każdy człowiek posiada wiele talentów, a moim jest czerpanie radości ze zdobywania wiedzy i przekazywania jej młodszym pokoleniom.
Jestem miłośniczką sportu. Moi przyjaciele wiedzą, że jeśli nie zastaną mnie w mieszkaniu to najprawdopodobniej spędzam czas na sali treningowej.
JĘZYK POLSKI
Jeśli nie możecie mnie znaleźć w szkole, to zapewne jestem teraz na próbie spektaklu, albo biegnę na pociąg w daleką podróż, mogę też wpatrywać się w srebrny ekran kinowy, lub po prostu zaczytuję się w ulubionej książce. Nauczanie języka polskiego to wspólny mianownik dla wszystkich moich pasji. Dlatego nie zdziwcie się, jeśli na naszych zajęciach odpłyniemy w świat sztuki, filmu, muzyki i teatru. Literatura będzie dla nas pretekstem do próby zrozumienia historii i rozmów o otaczającej nas rzeczywistości. Przekonałam się, że szkolna ławka dość szybko staje się zbyt ciasna dla ciekawych świata uczniów, zatem bardzo często przenoszę zajęcia na deski teatru, do muzeów, galerii i miejsc, które nadal noszą ślady fascynującej przeszłości. Rola nauczyciela przypomina trochę zawód aktora, ale potrafię także uważnie słuchać moich uczniów i szukać z nimi wspólnych rozwiązań, dlatego nie mogę się już doczekać Waszych pomysłów!
MATEMATYKA
Największą satysfakcję sprawia mi, gdy ktoś po raz pierwszy mówi: „O, teraz rozumiem!”. To właśnie dla takich momentów zacząłem uczyć– początkowo "dawałem korki z matmy", później zacząłem pracować w szkole i tak już zostało.
Przez wiele lat trenowałem zawodowo różne sporty: to nauczyło mnie że systematyczną pracą można osiągnąć wszystko.
Lubię widzieć, jak z pozornego chaosu zaczyna wyłaniać się porządek, a matematyka przestaje budzić lęk, stając się narzędziem do rozumienia świata.
JĘZYK POLSKI
Nauczyciel mianowany, od 2018 roku pracuje w warszawskich szkołach. Dyplom z wyróżnieniem uzyskał na UW, gdzie najpierw skończył MISH, a potem – Wydział Polonistyki. Laureat III edycji Nagrody im. prof. Romana Czerneckiego w kategorii najlepszy artykuł specjalistyczny, w którym opisał autorską metodę pracy z tekstem. Stypendysta Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Teksty naukowe i artystyczne publikuje lub publikował w „Kwartalniku Edukacyjnym”, „Edukacji – Technice – Informatyce”, „Twórczości”, „Forum Akademickim”, „Głosie Nauczycielskim”, „Mishellaneach”, „Języku Polskim w Szkole Podstawowej”, „Języku Polskim w Gimnazjum”, „Języku Polskim w Szkole Ponadpodstawowej”, „Dyrektorze Szkoły”, „Uczyć lepiej”, „eleWatorze”, „Feeriach”, „2Miesięczniku”, „Interze-”, „Nowym BregArcie”, na stronie Fundacji im. Tymoteusza Karpowicza oraz w antologiach i monografiach. Interesuje się nowościami wydawniczymi, literaturą i kulturą polską XIX wieku, dydaktyką literacko-kulturową, metodyką lektury, mitami oraz komparatystyką literacką.
Jako recenzent czasopism kulturalnych śledzi rynek książki oraz komentuje rzeczywistość w felietonach. Ceni sobie metodę close reading i stara się uczyć przede wszystkim krytycznego odbioru kultury.