M

Małgorzata Szypuła

KOORDYNATORKA DS. ADMINISTRACYJNYCH I TECHNOLOGICZNYCH, NAUCZYCIELKA MATEMATYKI I FIZYKI

Jestem absolwentką Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie studiowałam Astronomię. Brałam także udział w badaniach w Instytucie Akademii Nauk PAN.

Na moich zajęciach będziemy poznawać piękny świat matematyki oraz zgłębiać procesy fizyczne zachodzące wokół nas.

Poza pasją do Fizyki i Astronomii, lubię malować i grać na instrumentach. 

 

Karolina Jabłońska

CHEMIA, MATEMATYKA

Jestem absolwentką wydziału chemicznego Politechniki Warszawskiej na kierunku Technologia Chemiczna. Od 2019 roku pracuję w jednej z warszawskich firm edukacyjnych, gdzie spełniam się w roli nauczyciela i managera. Swoją przygodę z nauczaniem zapoczątkowałam już w okresie gimnazjalnym. Uczyłam młodsze roczniki, ale przede wszystkim swoich rówieśników i kolegów ze szkolnej ławki. Z biegiem lat swoją pasję przeniosłam na forum studenckie, gdzie realizowałam się na kółkach naukowych i poszerzałam swoją wiedzę na temat różnorodnych form nauki i sposobów jej przyswajania. Moją maksymą stało się przekonanie, że każdy człowiek posiada wiele talentów, a moim jest czerpanie radości ze zdobywania wiedzy i przekazywania jej młodszym pokoleniom. 

Jestem miłośniczką sportu. Moi przyjaciele wiedzą, że jeśli nie zastaną mnie w mieszkaniu to najprawdopodobniej spędzam czas na sali treningowej.

Barbara Dwużnik

MATEMATYKA

Jestem absolwentką Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie studiowałam Astronomię. Jeszcze jako student rozpoczęłam pracę korepetytora, początkowo prywatnie a potem w jednej z Warszawskich firm edukacyjnych, gdzie odkryłam swoją pasję do nauczania. 
 
Jako nauczyciel podchodzę bardzo indywidualnie do każdego z uczniów, próbując dotrzeć do również do tych, którzy niechętnie patrzą na matematykę. Staram się pokazać jej piękno zarówno w aspektach abstrakcyjnych jak i tych praktycznych.
 
Nie ma dla mnie nic bardziej satysfakcjonującego niż uczeń, który podekscytowany dzieli się ze mną tym, że zrozumiał coś, co wydawało mu się nie do pojęcia. Uwielbiam słyszeć, że coś jest łatwe od uczniów, którzy całkiem niedawno patrzyli na to samo zagadnienie z przerażeniem w oczach.
 
Prywatnie jestem wielkim amatorem rękodzieła - lubię wyrażać siebie przy pomocy przeróżnych mediów - czy to farby, kredki, glina, kawałki kolorowych sznurków bądź nawet słowa. Jestem również wielkim fanem gier - zwłaszcza RPG, bez względu czy w formie komputerowej czy papierowej - w związku z czym, jeśli akurat nie uczę i nie ma mnie w mojej pracowni artystycznej, prawdopodobnie siedzę w obskurnej karczmie i wraz z moją drużyną omawiam taktyki pozbycia się poczwary nękającej okoliczne wioski.

Marcin Kokowski

MATEMATYKA

Zanim zaangażowałem się w uczenie matematyki, poznałem na sobie jak przydatne są umiejętności, które rozwija. Dają one więcej czasu, pomagają sfinansować marzenia, czy ułatwiają współpracę z ludźmi, których cenię.
Ale matematyka służy przede wszystkim zamianie tajemnic w problemy do rozwiązania. Każdy określa swoją granicę pomiędzy tym co dla niego pozostaje "magiczne" (a więc niewyjaśnialne, budzące strach, bez wpływu), a tym co możemy próbować rozumieć, więc i kształtować. Moim celem jest, aby przebieg tej granicy w mniejszym stopniu wyznaczała niewiedza, poczucie, że jest się bez wyjścia lub, że coś jest nieosiągalne.
 
Matematyka to dziedzina humanistyczna (tylko, że ścisła) i "niedostrzegalna część naszej kultury". Na szczęście, bo pasjonuje mnie też jak działają społeczeństwa,  pochłaniam reportaże, biografie, analizy i wywiady. Także powieści, filmy i przedstawienia… i wciąż nie rozumiem.  

Katarzyna Zbucka-Barczewska

MATEMATYKA
 
Jestem absolwentką matematyki na Uniwersytecie Warszawskim.
Po kilku latach pracy biurowej porzuciłam korporację na rzecz nauczania.
Uczę do dziś, bo lubię...
Preferuję zajęcia indywidualne lub w małych grupach. Kameralne warunki umożliwiają poznanie uczniów, stworzenie dobrej atmosfery pracy i dobór indywidualnych metod nauczania.
A stąd już tylko krok do osiągnięcia planowanych rezultatów takich jak... pokochanie matematyki na przykład:)